thesimsstory.webblogg.se

Hej! detta är en blogg till alla the sims freaks där ute, här kommer jag skriva lite om hur jag spelar the sims och vad det är som händer i mina simars liv. Sen kommer jag även skriva tips på olika saker så att man gör själva spelet roligare att spela och de gömda hemligheter som även jag inte förstod att det fanns förrän för några månader sen. Hoppas ni stannar här på min blogg och vill läsa om the sims stories.

An old game - The wilssons family.

Publicerad 2014-01-23 00:56:00 i The willsons family,

Hej! detta är ett gammalt spel egentligen som jag har börjat spela på lite igen, har inte skrivit om dom tidigare men det har hänt en del kan inte skriva exakt allt som har hänt men jag kan skriva från när jag började igen i alla fall.
Fösta natten i det nya huset brinner det, så kan det gå när man inte har så mycket koll på brasan Emily.
Detta är Emily Wilsson, en väl studerad person har haft denna sims sen ja hon föddes av en karraktär som gick bort för ett tag sen. Nu bor hon i ett eget hus och drömmer om att bli en rockstar. Emily dejtar ingen för tillfället hon har problem med att binda sig men hon har sina katter.. Emily är en katt älskare. Sen så är även Emily lite snobbig hehe. Dramaqueen också för den delen. På bilden längst nere så blir Emily vuxen, Gud vad kul att alla hennes vänner kunde vara där och göra hennes födelsedags fest underbar.
Som sagt så vill Emily bli en rockstar och hon klättrar snabbt i karriär stegen och blir bättre och bättre på gitarren. Hon börjar få uppdrag om att spela i parken och folk som är där omkring verkar älska när Emily kommer dit och spelar.
Detta är då Emilys hus. Hon har just renoverat ett rum eftersom hon har funderat på att adoptera ett barn eftersom en man var inte direkt hennes största önskan.
Sent på kvällen kommer lilla Linnéa från adoptivbyrån, Emily kunde inte vara lyckligare och hon älskar tanker på att bli kallad mamma och lära upp lilla linnéa tills det är hennes tur att stå på egna ben.
Emily tycker om att lära sig nya saker, hon är verkligen lätt lärd också. Här står hon nu och lagar en ny maträtt för första gången. Pasta är vad som står på menyn.
Sen bestämmer sig Emily för att flytta för när Linnéa blir lite äldre så kommer det nog ett nytt tillskott, Emily njöt verkligen av  mamma ledigheten.
Hon började måla mer och mer.
Skaffade flera fåglar som hennes favorit katt Figaro försöker komma åt, nog är han bra på att jaga kan jag lova han tränar varje dag för att bli ett proffs på att jaga.
Dags för Linnéas första födelsedag och alla vänner är samlade för att fira denna söta lilla tös.
Figaro fortsätter med att träna han ger verkligen inte upp.
 
 
 
 
 
Under mamma ledigheten så lägger Emily också väldigt mycket tid på att lära Linnéa grunderna i livet, att gå, prata och gå på pottan. Linnéa är Duktig och verkligen snabb lärd det märks att hon vill lära sig.
Figaro åldras till en gammal katt nu, några dagar kvar med katten så nu ger Emily han mer uppmärksamhet än vanligt. Hennes fina lilla kisse.
 
 
Linnéa växer så det knakar, vännerna är över för  att fira hennes födelsedag igen. Nu är Linnéa väldigt spänd på hennes första dag i skolan... så en tidig natt blir det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela