thesimsstory.webblogg.se

Hej! detta är en blogg till alla the sims freaks där ute, här kommer jag skriva lite om hur jag spelar the sims och vad det är som händer i mina simars liv. Sen kommer jag även skriva tips på olika saker så att man gör själva spelet roligare att spela och de gömda hemligheter som även jag inte förstod att det fanns förrän för några månader sen. Hoppas ni stannar här på min blogg och vill läsa om the sims stories.

Cullens part 1.

Publicerad 2014-01-12 18:24:00 i Familjen Cullen,

Edward och Bella började som vänner innan dom börja finna intresse för varandra, nu är dom förälskade och allt ska handla om varandra, dom går på spännande och mysiga dejter med ljus och en god middag, sen går dom på bio och ser en kärleks film. Sen efter filmen vill dom inte avsluta dejten riktigt än så dom börjar bege sig mot parken för en mysig kvälls promenad och det var då den första kyssen kom.
Några dagar har gått och bella vart gravid efter den romantiska dejten, nu sitter hon och läser för fult om barn och vad man ska göra när det väl kommer. Edward läser också lite böcker om barn men det blir inte lika mycket.
Edward blir allt för upptagen för att läsa böcker så han tar ledigt från jobbet och börjar ta han om Bella, allt vad han kan. Han lagar middagar åt henne och städar upp efter den fest dom hade haft några timmar tidigare. En sån duktig karl bella har hittat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela