thesimsstory.webblogg.se

Hej! detta är en blogg till alla the sims freaks där ute, här kommer jag skriva lite om hur jag spelar the sims och vad det är som händer i mina simars liv. Sen kommer jag även skriva tips på olika saker så att man gör själva spelet roligare att spela och de gömda hemligheter som även jag inte förstod att det fanns förrän för några månader sen. Hoppas ni stannar här på min blogg och vill läsa om the sims stories.

The cullens house tour.

Publicerad 2014-01-12 13:44:57 i Familjen Cullen,

Hej och välkommen till the cullen's house tour, så här ser huset ut på utsidan, det ser ganska vanligt ut. De två bilar som finns ägs av de två simmar som bor här, ägaren till den röda pic upen är Bella och Den svarta bilen är Edward. Som ni förstår så är detta en liten insperation till Twillight, spelet är dock inte byggda efter dom utan bara namnen är tagna för jag hade en dålig fantasi.
Här ser ni the cullens sovrum, det är här dom spenderar som mest tid när de är trötta eller mys sugna.
Här har ni toaletten som är designat i svart och vitt, det är meningen att det inte ska vara så färglatt eftersom ingen av mina karaktärer är så intresserad av starka färger.
Så här ser det ut när du kommer in i själva huset, det är inte mycket saker där inne utan bara en soffa och en stereo, det är meningen att man ska koppla av där.
Här har ni köket,
Valde två bilder för att jag tyckte att det inte var en så bra visning på bara en bild.
Vardagsrummet, har precis börjat spela så allt är inte köpt klar än.
Mat rummet eller där dom äter.
Sist men inte minnst kontoret, nu ser man inte datorn för det är så passt mörkt. Denna visningen var inte den bästa men det kommer bli bättre sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela