thesimsstory.webblogg.se

Hej! detta är en blogg till alla the sims freaks där ute, här kommer jag skriva lite om hur jag spelar the sims och vad det är som händer i mina simars liv. Sen kommer jag även skriva tips på olika saker så att man gör själva spelet roligare att spela och de gömda hemligheter som även jag inte förstod att det fanns förrän för några månader sen. Hoppas ni stannar här på min blogg och vill läsa om the sims stories.

The cullens - part 2

Publicerad 2014-01-13 23:48:07 i Familjen Cullen,

Dagen har kommit och Bella for till sjukhuset för att föda sina små änglar
Vart förvånad först kom Bella ut med sitt första barn Roseline
Sen kommer Edward bärande på deras andra bran reneséeme, det vart tvillingar.
De två tjejerna växer så det knakar så det är dax för deras första dag.
Vart lite ledsen när jag märkte att Roselines första dag på skolan slutade med att hon såg en tant falla ihop och dö, Det är nått hon aldrig kommer att glömma, och skräcken finns fortfarande kvar över vad det är hon fick uppleva den dagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela