thesimsstory.webblogg.se

Hej! detta är en blogg till alla the sims freaks där ute, här kommer jag skriva lite om hur jag spelar the sims och vad det är som händer i mina simars liv. Sen kommer jag även skriva tips på olika saker så att man gör själva spelet roligare att spela och de gömda hemligheter som även jag inte förstod att det fanns förrän för några månader sen. Hoppas ni stannar här på min blogg och vill läsa om the sims stories.

Back in the game!

Publicerad 2015-09-05 12:28:51 i Allmänt,

Nu var det ett tag sen man skrev om sina kära  sims gubbar. Kan tyvärr inte fortsätta där jag avslutade historien då jag har en ny dator, och jag har inget the sims 3 installerat. Men hade istället tänkt att börja skriva om the sims 4 och historier om mina familjer där. Have fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela