thesimsstory.webblogg.se

Hej! detta är en blogg till alla the sims freaks där ute, här kommer jag skriva lite om hur jag spelar the sims och vad det är som händer i mina simars liv. Sen kommer jag även skriva tips på olika saker så att man gör själva spelet roligare att spela och de gömda hemligheter som även jag inte förstod att det fanns förrän för några månader sen. Hoppas ni stannar här på min blogg och vill läsa om the sims stories.

Seiko #1

Publicerad 2015-09-05 19:22:57 i Allmänt,

Första familjen/simen jag kommer börja med heter Erika Seiko, hon är en natur älskande tjej som älskar att va ute i naturen och hitta olika saker och plantera blommor, örter och massa små roliga saker. Hon älskar även Musik och kommer därför att börja arbeta inom Musikbranschen. Hon gör allt för att bli den bästa musikern som finns. Seiko kommer från en rik familj och det var därför hon hade råd med att bygga upp detta hus. Det hon letar efter just nu är en sann vän som hon kan dela allt med.. följ med på äventyret med Seiko!




Ps. Håller på med en annan historia som kommer vara en challange. titta in igen för att se vad den challange kommer att handla om.

Kram, The sims story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela